poniedziałek, 6 grudnia 2010

I jak..?

Witajcie, jak pewnie zauważyliście - dopiero co oswajam sobie bloggera. Jak na razie jest bardzo dobrze, widzę ZDECYDOWANĄ różnicę między bloxem słabeuszem a blogspotem - dotychczas sprawującym się fantastycznie. Możliwość szczegółowego projektowania szablonów, układ stron, gadżety.. cud, miód i orzeszki. I jeszcze jedno - absolutnie nie żałuję, iż przeprowadziłam się tutaj (no, poza komentarzami, które mam nadzieję nadrobimy;)). Teraz czuję się cieplej, jakby w liczniejszym gronie, w końcu wielu z Was jest właśnie tu. Poproszę tak ładnie o zmianę linka i komentowanie - może wkrótce będzie jakiś konkurs z okazji nowego miejsca? :)

18 komentarzy:

  1. Ja zmieniłam link od razu, jak tylko cie tu znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, cieszę się bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo całkiem całkiem :)))podoba mi się, a link oczywiście zmieniony juz dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zdanie już znasz, w końcu wiernie pomagam w tworzeniu Twojego nowego miejsca. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. link zmieniony :) i fajnie, że się przeniosłaś, blogger łatwiejszy jest w obsłudze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytajodlewej - dzięki :))
    Slayer - ojj tak, jesteś moją wierną asystentką. Dziękuję!
    Edith - też się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Ty już kiedyś nie byłaś na blogspocie? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, ale chwilę i chciałam koniecznie na bloxa :) Ile ja tam byłam? Pół dnia?:P

    OdpowiedzUsuń
  9. No ciekawe ciekawe;) Ale ja i tak jestem za wordpressem:D Tylko akurat mam wielkiego zonka z nim więc lepiej już nic nie piszę:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz pisz, jestem ciekawa co to za zonk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Link zmieniłam:) Powodzenia w nowym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma jak blogger :) zaraz zmienię Twój link. Pozdrawiam mikołajkowo

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja się bardzo ciesze, że przeszłaś na blogspota;) uważam, że jest o wiele lepszy :) w tym wydaniu to jeszcze bardziej Twojego bloga lubię:) pozdrawiam i postępów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nauczycielko- dziękuję pięknie:)
    Bursztynowa - ano :) Świetnie, dziękuję:)
    Kaś - cieszę się, że się cieszysz:) Też tak sądzę, blogspot jest świetny:) I miło mi bardzo oraz dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  15. mi tez jest z bloggerem zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A fakt, bo Ty także się przeniosłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Link już zmieniony ;)

    Ja osobiście ostatnio mam małe problemy z blogspotem, chodzi o wgrywanie fotek, ale i tak go lubię ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki, Caitri:)
    O, jeszcze nie próbowałam wgrywać fotek. Oby problemy się skończyły, bo w końcu stosiki:)

    OdpowiedzUsuń