sobota, 26 lutego 2011

 W mojej głowie narodził się właśnie RE-WE-LA-CYJ-NY pomysł! :)
Kto z Was lubi poezję? Ja bardzo. I dlatego, przygotowując się do konkursu recytatorskiego i interpretując wiersz Wisławy Szymborskiej ("Kot w pustym mieszkaniu"), wpadłam na świetny pomysł. Mianowicie planuję w niewielkich odstępach czasowych urządzać na tymże blogu literackim i nie tylko wieczorki poetyckie, to znaczy..

  •  interpretacja wybranych wierszy
  • wyrażanie własnej opinii na temat danego wiersza 
  • ciekawostki na temat autora wiersza
  • pomysły, propozycje
  • dyskusje
  Co Wy na to? Jeśli pomysł Wam się podoba, możemy ruszyć jeszcze dziś. :)

7 komentarzy:

  1. Żaden tam ze mnie znawca, ale pobawić się można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo fajny, chętnie wezmę udział w takich dyskusjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na prawdę fajny, jednak ja już odpadam. Poezji nienawidzę ponad wszystko inne i nie ma co się męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, zobaczymy :) wielką fanką poezji nie jestem, ale poczytać mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie poezje i z miłą chęcią wezme udział w tym przedsięwzięciu :)
    Super, bo ten gatunek literacki jest tak często pomijany na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam poezję, chociaż muszę przyznać, że bardzo dawno po nią nie sięgałam. Zdecydowanie czas to nadrobić :)

    Z przyjemnością wezmę udział w takich dyskusjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się bardzo, że pomysł spotkał się z takim entuzjazmem. Za chwilę opublikuję pierwszy wiersz wraz z moją interpretacją:))

    OdpowiedzUsuń