środa, 1 stycznia 2014

Nowy Rok

Dzień dobry wszystkim! ;)
Mam nadzieję, że już nie śpicie ;), ja wstałam jakąś godzinę temu. Jak się udał Sylwester? 
Na blogach aż tętni od noworocznych życzeń. Ja też chciałabym dodać coś od siebie. 

http://weheartit.com
Kochani, życzę Wam przede wszystkim wspaniałego, obfitującego w niesamowite zdarzenia roku 2014. Niech będzie jeszcze lepszy od poprzedniego, niech będzie dla Was wyjątkowy. Życzę Wam miliona przeczytanych stron, fantastycznych lektur, rosnącej biblioteczki, powodzenia w prowadzeniu blogów. Chciałabym, aby Wasze marzenia się spełniły i narodziły się kolejne, bo życie bez pragnień to nie życie :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Wzajemnie :D Oby ten rok okazał się jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby 2014 był w każdym calu lepszy od minionego 2013 i będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie 2013 był całkiem zacny, ale im lepiej, tym... lepiej :D

      Usuń