niedziela, 8 września 2013

Świeży start na jesień

Witam wszystkich!
Nie wiem, czy ktoś mnie jeszcze pamięta :) Jeśli tak, to jest mi bardzo miło. Jeśli nie - nie dziwię się, w końcu nie było mnie tu od marca. Wówczas mam nadzieję, że sobie mnie przypomnicie ;) 
Otóż miałam dość potężny i długi zastój zarówno jeśli chodzi o czytanie, jak i pisanie. Ponadto do czerwca miałam urwanie głowy związane ze sprawami prywatnymi, a potem w wakacje jakoś były inne zajęcia niż literatura i internet :) 
Co u Was? Do uczniów i nauczycieli - jak mija nowy rok szkolny? Co czytacie? Zaglądam na swoje ulubione blogi literackie od czasu do czasu, ale nie tak często, jak kiedyś, ale mam nadzieję, że to się zmieni i szybko nadrobię zaległości :) Mam do napisania recenzję książki ''Brutalna prawda", którą przeczytałam pod koniec maja. Poza tym teraz skupiam się na ''Lektorze" Schlinka i ''Zawieruszy" Hornby, a ponadto pozaczynałam (ale rzuciłam w kąt, pewnie dokończę, jak mnie najdzie ochota) - ''Sophie" Burta, ''Wywiad z wampirem" Rice oraz ''Córkę ladacznicy" Russo. Jeśli zaś chodzi o filmy i seriale, to tych pierwszych trochę obejrzałam (prawdopodobnie będą recenzje), natomiast co do seriali - wciągnęłam się z ukochanym w ''Prison break" (''Skazany na śmierć"), chociaż z sezonu na sezon coraz słabiej to wypada ;) 

Dziękuję za uwagę oraz wyczekujcie recenzji :) 
Pozdrawiam! 

1 komentarz:

  1. "Prison Break" - łohohoho, ile to czasu minęło, od kiedy skończyłam to oglądać...Mimo że jednak sezon nie dotrzymywał poziomu sezonowi, na koniec i tak czy siak się popłakałam ;)

    OdpowiedzUsuń